dinsdag 25 september 2012

Welterusten

Hier wat plaatjes uit woonbladen om bij weg te dromen en inspiratie op te doen voor het meest rustgevende plekje in huis: De slaapkamer!


 
Het is ook echt zo'n weer waarbij je denkt; "Ik draai me nog 1 keertje om" als de wekker afloopt. Maar voordat je het weet, lig je weer net te lang en moet je je enorm haasten om op tijd te zijn!


 
Als de avonden weer korter worden, vind ik het ook heerlijk om vroeg onder de wol te kruipen met een goed boek of om gewoon wat TV te kijken.


 
Voor vanavond wens ik jullie alvast een goede nachtrust toe met mooie dromen.
 

 
Welterusten!
 

Judith

20 opmerkingen:

Yvonne zei

Mooie plaatjes heb je bij elkaar verzameld Judith, heerlijk om letterlijk bij weg te dromen!
afgelopen weekend heb ik eens uitgebreid op pinterest zitten kijken, sjonge ik kwam bijna niet meer los van mijn laptopje haha
heerlijk om zo inspiratie op te doen
fijne dag
Groetjes Yvonne

lia zei

Oh, had ik dit nu maar niet gekeken. Want ik ben zo moe!!!! Daarom blijf ik maar actief, want ben bang dat ik in slaap val. Of misschien moet ik het gewoon doen...Hmmm.

Truste...
X Lia

Mayflower zei

Ik krijg me opeens een slaap hihi. Prachtige plaatjes Judith.
Vooral die laatste foto vind ik mooi, helemaal mijn ding.
Fijne dag nog en voor vanavond....welterusten.
Lieve groet, Mea

Els zei

Hele mooie foto's! Ik ben ook erg moe, denk da ik dadelijk even mijn bedje opzoek. Dat mag overdag als je zwanger bent hé :-)

Liefs Els

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahhaha doe je ons aan zet zo post ook in de avond hihihih nee hij si prachtig om bij weg te dromen .....fijne nacht hahahah lieve groet rosita

amy zei

ziet er heerlijk uit ,weet je wat ik altijd zo gaaf vindt (echt amerikaans)die hele hoge amerikaanse bedden en dan vol met kussens (mannen vinden dat wat minder maar daar luisteren we gewoon niet naar :)
Van de week zagen we zo n bed op tv ,gut zegt Hub ,die man moet wel 15 kussens van zn bed mikken voor ie kan gaan slapen ,gelukkig zijn het er hier "maar" 6
Ach ,zeg ik ,Wat heb je het toch goed hier .......
(hahaha )
Gr Amy

Marjonel M zei

Mooie plaatjes...En slapen vanavond dat gaat wel lukken wij hebben ook net een nieuw bed, welterusten!

Groet, Marjonel

Huys 50 zei

Ohneehé,die bedden allemaal,en ik kan niet goed liggen op dit moment...heb gekneusde rib(ben) opgelopen, pijnnnnn...oe... dus op bed liggen is een ramp nu.
Maar de rest van de familie hier heeft het bed opgezocht...ze zijn allemaal..........ziek !! en morgen ben ik jarig, nouhh zal ook gezellig worden denk ik zo hé, haha
Voor straks lekker slapen meis.

Groetjes
Dicky Marie

Bonjade zei

Jij gaat vroeg op bed.........

Moet zo eten koken....maar blijf weer plakken hier bij je.....;)
Heerlijke rustgevende beelden.

Liefs

Debora Spera zei

Very pretty the bed under the scales!

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk zijn deze slaapkamers te mooi om er in te gaan liggen slapen ;)! Wij willen onze slaapkamer gaan veranderen, dus deze inspiratie was alleen daarom al meer dan welkom!

Voor vanavond 'lekker slapen en morgen gezond weer op'!

Lieve groet, Ingrid

Alie zei

Vind het ook leuk om de slaapkamer gezellig te maken. Mijn man begrijpt daar niks van, hij zegt:"Daar heb je toch je ogen dicht". Heerlijke slaapkamers en net wat je zegt, heerlijk vroeg op bed met een mooi boek. Genieten. Groetjes Alie

Petra zei

Mijn slaapkamer kan ook wel weer wat rust gebruiken..
Voor je het weet verdwijnt er weer van alles naar toe.
Ben de hele dag weg geweest maar nu schijnt de zon er zo mooi in dat ik er nog even een kwartiertje aan de gang ga. Kookwekker mee, zo zie je maar weer bloggen brengt je op goeie ideeen ;-)


Groetjes Petra

It's me zei

Droom maar lekker verder......liefs van mij...xxx...

Corine(THUIS) zei

Ik heb vandaag hard gewerkt om Guus niet te lang alleen te laten. Dus ik mag moe zijn nu hè?!
Je slaapkamers zijn heerlijk rustig...

Peet zei

Slaap lekker!
Lieve groetjes, Peet.

saskia zei

mooie plaatjes hoor gaap "P ,ik ben nog steeds niet tevreden met mijn slaapkamer dus alle ideetjes wat dat betreft zijn meegenomen bedankt .

een fijne dag en slaap weer lekker voor vanavond .

Bij Guusje Thuis zei

Zag mijn slaapkamer deze week net iets teveel. Zag daarom ook dat ik nu toch echt dat allerlaatste klusje moet gaan aanpakken :-)

hokje zei

Heerlijk vroeg onder de wol en 's morgens nog een keertje extra omdraaien; herkenbaar!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Petra zei

Hoi Juut, dank voor je reactie bij de badkamer. Het is gewoon beton, maar ipv heel duur tadelakt gebruiken ze hier pego, dat is een tegellijm die je aanmaakt met water en vervolgens al schurend/wrijvend aanbrengt. Als het droog is nogmaals met het fijnste schuurpapier na schuren, en het voelt als fluweel. En de ervaring, zelfs rode wijn, het feestje dus, trekt er niet in. Ook de keuken hebben we op deze manier gemaakt. Die foto's zal ik vandaag of morgen ook plaatsen.

Groet Petra