dinsdag 18 september 2012

It's a wrap!

 

Na 9 maanden was het eindelijk zover...
Gisteren werden de foto's gemaakt voor een reportage in het woonblad 'Wonen Landelijke Stijl'
 
 
Het eerste contact tussen mij en Tinneke was ergens halverwege december. Eerst de vraag of ik mijn huis geschikt vond voor de kersteditie van 2012? Tja, eerlijk gezegd houd ik niet zo van al die kerstdecoratie, dus om dan met m'n 'ooooh zo gezellige kersthuis' in een woonblad te verschijnen???

Zodoende werd het geen kerstreportage maar zouden ze een reportage komen maken voor de voorjaarseditie.  Maar zoals trouwe lezers en volgers nog wel weten, lag ik onverwachts tijdens het voorjaar verplicht horizontaal op bed, dus moest ik de gemaakte afspraak helaas afzeggen.
 
  
Ondertussen kwamen er gelukkig verschillende reportages voorbij in de WLS die toch wel een tikkeltje door mijn toedoen in stand zijn gekomen. Ik had Tinneke nl. getipt voor een huis waarvan ik vond dat het echt een plaatsje verdiende in de WLS en toen werd me gevraagd of ik misschien nog meer tips had? Tja, die had ik wel! Erg leuk om dan die interieurs terug te zien, want ik was toch wel een klein beetje plaatsvervangend trots!
 
  
 Uiteindelijk is het Tinneke en mij toch gelukt om een nieuwe afspraak te maken (en vanuit mij ook om deze na te komen!) over een reportage en zijn de foto's van ons interieur gemaakt en is het gesprek gevoerd voor het verhaal rondom onze woonbelevenis.

Het was erg leuk om nog eens mee te mogen werken aan zo'n reportage. En het leukste moet nog komen: Het Eindresultaat! Maar daar moet ik nog eventjes geduld voor hebben...
 
 
Judith
 

31 opmerkingen:

Els zei

Lieve Judith, nogmaals van harte gefeliciteerd!
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Fijne week X
Liefs Els

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf Judith! Het moet toch wel heel bijzonder zijn om je eigen huis straks in de WLS te zien staan. Weet je al in welke editie we jouw huis kunnen verwachten?

Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Dik verdiend meisje.... zo'n mooi huis kan niet ontbreken in de WLS..
En voor altijd een leuke blijvende herinnering...
Ben benieuwd naar het resultaat.
Lieve groetjes vanuit een grijs Apeldoorn..

Huys 50 zei

Wat fijn Judith dat het er nu toch nog van gekomen is,en ik weet zeker....het wordt PRACHTIG !!

Groetjes
Dicky Marie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

He he eindelijk hahahah super voor je eindelijk, is het voor jou ook zover hoop dat het een beetje is gelukt met je rug want,kost best wel energie ....de voorbereiding dan foto's maken doen zij wel maar tja ook al is alles opgeruimd en schoon je vind dat het altijd nog beter kan ...zit tussen onze oren denk ik hahahha ...maar het is voorbij las op facebook nov/dec als ik het goed heb gelezen dus nog even wachten pffff en dat duurt zolanggg ....maar oke prachtig dat je er nu zelf ook in staat ,weet zeker dat het super word want je huis is ook super dus word een super reportage....Nu het wachten we doen het samen met tigggg bloggers ...oke fijne week lieve groet rosita

Alie zei

Vind het zo gaaf dat er zoveel bloggers in het blad komen. De bekende interieurs door de ogen van een echte vakfotograaf. Ze hebben een nieuwe bron aangeboord. Hartstikke leuk voor je en zooooo verdiend! Groetjes Alie

Unknown zei

Super joh,eindelijk is het dan zover :-) Nu weet ik waarmee je het weekend zo druk was zoooooo herkenbaar haha.
Terecht hoor dat je er in komt,vind het geweldig!
Laat je tegen die tijd ff weten welk nr??
Geniet nog maar ff na van je opgeruimde huis haha
groetjes karin

Ger zei

Leuk dat het nu eindelijk gelukt is om in jullie huis ook een reportage te maken.

Zit me wel eens af te vragen...... wanneer ik telkens weer op al die blogs lees over reportages in allerlei bladen met huis en interieur, hoe komt zoiets tot stand, hoe gaat zoiets in zijn werk??
Iemand die jou niet kent of nooit binnen geweest is kan ook niet weten wat er achter de voordeur schuil gaat...
De fotograaf van WLS of andere magazine's zullen niet spontaan aan de voordeur bellen met de vraag of ze een reportage mogen maken....

Dus uit jou woorden maak ik toch weer op dat manlief met zijn uitspraak weer gelijk heeft:het is niet belangrijk wat je kunt,wat je hebt,maar wie je kent....

Ik zal het tzt vast wel lezen op je blog.

Fijne dag,
Ger


Sabine zei

Wat leuk! Lijkt me echt geweldig, en jouw huis is zeker een reportage in WLS waard. Ben benieuwd. Weet je ook wanneer hij ongeveer uit komt? Gefeliciteerd in ieder geval.

Liefs, Sabine

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Zo, dat is helemaal prachtig zeg, wat leuk!

Wonen Landelijk Stijl mag ik heel graag lezen en helemaal als er stukjes over de bloggers in staat.

Ook je posten vind ik geweldig, alles zo mooi gedecoreerd, dus voor mij ook nog even wachten tot het nieuwe voorjaar 2013.

Een hele fijne dag!

Lieve groet, Loes

Marjonel M zei

Wat geweldig Judith, ik ben heel benieuwd!

Groet, Marjonel

saskia zei


gefeliciteerd en wat leuk toch dat al die blogdames in de WSL komen te staan. ik kijk er naar uit, maar volg voorlopig gewoon lkkr je blog hoor .

grtjs saskia

Debora Spera zei

Congrats!

Jolanda zei

Hoi,

Super leuk kijk er naar uit!
Ik was ook via mijn blog gevraagd komen bij mij in februari!!

Lieve bloggroet,

Jolanda

Bonjade zei

Geweldig!! Van harte!!! Wat zul je trots zijn.....en terecht......
En wat lief van je om in de tussentijd anderen te tippen.
Gaat het nu trouwens beter met je rug....?

Nu ben in ieder geval zeer benieuwd, want mooi zal het zijn, dat is zeker......dus ik houd het in de gaten.....;)

Geniet van je roem ;)

Liefs

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Wat ontzettend leuk! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

It's me zei

Wat ontzettend gaaf en zo leuk !!!...ik gun het je van harte...heb je het tel nummer nog van Tineke???...ik wil ook !!!..hahahahha...liefs Ria...♥

Room Seventeen zei

Superleuk Judith! Je huis past perfect in WLS!

Corine(THUIS) zei

Wat een bijzonder leuk mens ben je toch met je plaatsvervangende trots :) Maar ik begrijp dus dat je huis nu wel in de kersteditie komt maar dan gewoon zoals het is en niet opgesmukt met kersttroep.. Ik kijk er naar uit!!!

amy zei

WAt leuk voor je !
En voor ons natuurlijk :)
Hebben we weer iets om naar uit te kijken ....
GR amy

Babette zei

Wat ontzettend leuk dat je huis in de wls komt te staan!
Ben erg benieuwd wat het resultaat wordt.

Fijne dag.

Groet, Danique

Dineke@esatto zei

Wat ontzettend leuk! Al die bloggers in de WLS, waar zo'n hobby al niet goed voor is!
Wordt vast een prachtige reportage want je hebt een heerlijk huis!

Groetjes Dineke

hokje zei

Fijn dat het dan nu toch zover is, ben benieuwd naar de uiteindelijke reportage...

Fijne dag. Groeten, Miranda

When-D zei

Wat fijn dat je nu toch nog een reportage kon laten maken!

Uiteraard zijn we allemaal ontzettend benieuwd naar je prachtige huis. Zo leuk om bij andere binnen te kijken en ideeen op te doen...

lieve groet, When-D

Anoniem zei

Hoi Judith ,
Leuk he , om eens mee te maken weer een mooie ervaring erbij !
Vorige maand stond onze reportage in Belgie er in en deze maand in Nederland , ik ben speciaal de grens over gereden moest hem ook hebben natuurlijk ! Wij hebben ondertussen het voorbije weekend ook een reportage gehad in het laatste nieuws , ook heel leuk !!!Ik ben benieuwd naar de foto's en het interview natuurlijk !!!
Lieve groetjes Petra

Petra zei

Sorry Judith , dit was met mijn dochter haar blog , heb dat nog eens voorgehad , ik dacht dat ik het met een link van mijn picasa webalbum kon zetten maar dat gaat blijkbaar niet .
Lieve groetjes Petra

Bij Guusje Thuis zei

Jouw huis hoort volgens mij echt in de WLS, benieuwd hoe lang we moeten wachten!

Maison Marie et Florence zei

Wat leuk ,ik ben benieuwd :-)
Grtjs! Manuela

Chantal (uit het Zuiden) zei

Geweldig!

Leuk om zoveel bloggers in het blad te zien staan.

Het wordt vast en zeker enn mooie reportage.

Je hebt het verdiend.

Groetjes Chantal

Kom Achterom zei

ooh super leuk zeg! en ja jij hoort er echt in thuis hoor! Ik ben super benieuwd al moeten we nog even geduld hebben!
Fijne dag
Yolanda

Els zei

Wat dat bloggen allemaal niet doen kan. Door het huis van Lia dat in WLS stond ben ik op blogger terecht gekomen, toen kwam ik bij 'thuis' terecht en zij stond er deze keer in.En nu jij! Hartstikke leuk hoor! En ik ben benieuwd!