zondag 9 september 2012

Andere hoes

Nadat m'n bedje begin juni de woonkamer weer mocht verlaten, was ik niet meer 'bedlegerig'. Maar ik moest natuurlijk nog wel geregeld plat liggen en dus vertoefde ik meerdere uurtjes per dag op onze bank. Dat vond de linnen bankhoes een beetje te veel van het goede en begon van ellende een dun plekje te vertonen, wat vervolgens een gat werd...

Tja, dat kun je dan nog wel eventjes uit nood met een leuke plaid oplossen, maar uiteindelijk moet er  een definitieve oplossing komen. En was er dus werk aan de winkel... voor m'n creatieve schoonmoeder wel te verstaan. Tijdens onze vakantie heeft zij zich met haar naaimachine in onze woonkamer genesteld en bij thuiskomst zat er deze mooie nieuwe linnen hoes op onze bank!

 
Ik blijf het moeilijk vinden om met m'n huis&tuin camera goede foto's te maken en zeker als het te fotograferen object ook nog voor de tuindeuren staat en ik dus ben een kanon tegenlicht te maken krijg! Dus excuses voor de onduidelijke foto's, maar hopelijk krijgen jullie toch een beetje een idee. Het is deze keer een grijze hoes geworden...






Judith

26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heb jij een lieve schoonmoeder zeg! Heel erg mooi geworden en linnen is ook nog eens een prachtige stof! Ik zou ook wel een linnen hoes om de bank willen, maar zelf durf ik er echt niet aan te beginnen en mijn schoonmoeder van bijna 85 kan ik dat toch echt niet meer aandoen ;)! Maar jij hebt weer een heerlijk plekje op de bank!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat heerlijk dat je schoonmoeder zo handig is en wat ontzettend lief van haar.
Ik vind de hoes prachtig geworden.
Ik zit ook altijd met hetzelfde probleem als ik iets met tegenlicht wil fotograferen, maar je foto's zijn goed gelukt hoor.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Nancy Zomers zei

Mooi gedaan!! Ik begrijp wel dat je er erg blij mee bent....stuur haar ook maar even bij ons langs!!

Groetjes Nancy

Petra zei

Ziet er heel goed uit! Zo zie je maar weer! Elk nadeel...
Complimenten voor je schoonmoeder hoor.

Groetjes Petra

Alie zei

Dat is prachtig geworden en wat een schoonmoeder! Ik heb zelf ook vaak hoezen gemaakt en weet hoeveel werk het is. Was pasgeleden bij de Aldi en daar lag een bruine hoes voor 3 euro. Die heb ik gelijk meegenomen dus, daar kun je niet tegenop naaien toch? Vind het hartstikke mooi geworden! Gr. Alie

lia zei

Wat lief dat ze dat in jullie vakantie heeft gedaan. En zo te zien heb ik wel een idee hoe het staat hoor.

Fijne week,
Liefs Lia

All Seasons zei

Wat lief van je schoonmoeder, mijn complimenten voor haar!!!
Ik vind het wel een hele mooie kleur, is het muisgrijs, of komt dat door je huis & tuin camera;-)
Hier kan nu weer heel lang van genieten, Judith!

Ik wens je een hele fijne nieuwe week toe
Lieve groet,
Patricia

Nicole Claudia zei

Wat fijn dat je schoonmoeder zo handig is en tijdens de vakantie achter de naaimachine is gaan zitten, zodat bij thuiskomst een prachtige bank op je wachtte... heerlijk en hij is heel mooi en stoer geworden!

Groetjes, Collie

my way of living zei

Mooi geworden je bank en geweldig gemaakt door je schoonmoeder.

gr. Anita

It's me zei

Mooi gedaan hoor!!...stuur haar ook maar hier langs......hihihi...liefs Ria...xxx...

Els zei

Complimenten voor je schoonmoeder! Het ziet er weer prachtig uit :-)

Liefs Els

oma leentje zei

Judith. in een woord prachtig...........

Jeanette zei

Heerlijk dat je schoonmoeder dat kan maar het ook doet! Het staat prachtig Judith. Je foto`s mogen dan wat donker zijn het past wel bij je interieur, geeft een warme sfeer!

Fijne week!
liefs...

Claudia Leertouwer zei

Wil ik toch zeggen dat je een lieve schoonmoeder hebt maar velen zijn et mij zie ik, ze moet natuurlijk niet naast haar schoenen gaan lopen...

When-D zei

Je boft maar met zo'n schoonmoeder! Ze heeft goed haar best gedaan, tis een prachtige hoes geworden.

lieve groet, When-D

Tussen Wal en Schip zei

Wat leuk geworden zeg! Heerlijk sfeertje altijd he dat linnen.. Fijn dat je weer zo lekker bezig kunt zijn, en dat je zo ver bent opgeknapt.

lieve groet,
Alberta

Marjonel M zei

Compliment voor je schoonmoeder, de foto's geven wel een idee hoe het staat.

Groet en een fijne dag, Marjonel

Huys 50 zei

Wat een heerlijke knusse winterbank is het geworden zo !!
Hier moeten eigenlijk de vier zitkussen even een andere jas....maar ja.....dat is van geschuurd pilotenleer en dat wil ik er eigenlijk ook wel weer op hebben....geen optie om hier zelf aan te beginnen hé ;-(

Groetjes
Dicky Marie

Debora Spera zei

Beautiful couch!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig geworden hoor en super goed gedaan van je schoonmoeder en zoals ik al de reactie's lees kan ze er een baantje bij krijgen hahahaha geniet er lekker van staat prachtiggg ..ijne week lieve groet rosita

Room Seventeen zei

Mooi geworden!!

Huize Kip Kakel zei

Wat heerlijk om zo thuis te komen..
"Ons pa" had bij ons de trap 2x in de grondverf gezet toen wij weg waren, ook zo fijn!!
Ik vind de hoes erg gaaf!
Complimenten en heerlijk dat je weer van je bedje af mag :)
Fijne week,
groetjes Hannie

Corine(THUIS) zei

Heel fijn zo'n schoonma! En ja je woonkamer blijft een heerlijke plek..

Vlijtig Liesje zei

Wat knap dat zij zelf zo'n hoes kan maken! Dat zou ik ook dolgraag kunnen.

Des guirlandes zei

Mooi hoor, dat linnen en wat een GAAF kussen ligt er. Heeft ze dat ook gemaakt? Dat kussen met die rafels? Ik hoef nog geen nieuwe bank maar dat kussen wil ik wel!
Groetjes,

Landelijk at Home zei

Dat is handig zo een schoonmoeder!
Het ziet er weer erg sfeervol uit. Linnen blijft ook wel echt 1 van de mooise stoffen he. Ik heb nu alleen linnen gorijnen, maar er komen nog kussens aan!
Ik weer verder niet wat er is, ik vol je nog niet zolang, maar hopelijk knap je snel op!

groetjes Wilianne