donderdag 3 mei 2012

Bosje liefde


Mijn vader is op dit moment onze vaste tuinman. Hij wroet hier al jaren in onze tuin, aangezien m'n ouders vaak een hele dag hier vertoeven en m'n vader geen zitvlees heeft. Maar nu ik 'eruit lig', doet die lieve schat gewoon alles buiten. Daar ben ik hem dankbaar voor, want met dit groeizaam weer zou het anders een grote puinhoop worden in die tuin van ons!


En toen hij dinsdag hier in de tuin aan het werk was, kwam hij met het idee om wat bloemen uit de seringenboom te snoeien om deze binnen in een vaasje te zetten... Want, zo opperde hij 'die bloemen ruiken zo lekker en als je ze dan binnenzet, ruikt je hele huis ernaar'.


Dus hij haalde er een ladder en snoeischaar bij en klom in de boom om een flinke bos te snoeien voor mijn moeder en mij. Daarna heeft onze jongste zoon de takjes kort gesnoeid, zodat de bloemen in deze kleine vaasjes pasten.


Een bosje vol liefde dus en ik weet dat m'n moeder, die mij op haar beurt weer helpt met het huishouden en de kids, regelmatig een kijkje op m'n blog neemt, dus bij deze...

MAM EN PAP, dit bosje liefde is voor jullie: BEDANKT! Waar zouden we zijn zonder jullie!!!


Judith

29 opmerkingen:

Stella zei

Hi Judith,
Wat heerlijk toch al die lieverds om je heen die het jou ( en je gezin) zo prettig mogelijk maken, koester het zou ik zeggen !!
Lieve groet, Stella

Kom Achterom zei

Wat fijn om ze zo om je heen te hebben! Lieve pa heb je zeg en moeder natuurlijk ook!
Heerlijk zal het bij je ruiken! hmm ik hou van seringen!
fijne dag hoor ondanks je minder mobiele staat.
Yolanda

Jolanda zei

Hoi,

Ik zie en foto op je blog met heel veel prachtige oude zilveren melkkannen!
Ik ben verlieft!
Fijne middag,

Lieve blog groetjes,

Jolanda

Marieke zei

Wat fijn al die lieve mensen om je heen.
Heel waardevol!
Bij ons staat ook al een bosje seringen op de vaas.
Je ruikt de Lente, Heerlijk.
Fijne dag!
Lieve groeten Marieke

It's me zei

Heerlijk meis...dat je ze beide nog hebt.......ik wou.......pffff......liefs van mij.....xxx....fijn zo'n dankbare post voor hun...xxx...

Els zei

Ontzettend lief van je ouders dat ze jou en je gezin zoveel mogelijk helpen. Leuk dat je hun via je blog in het zonnetje zet!

Fijn weekend
Liefs Els

Het lijstje van brocante zei

Judith wat lief.....fijn dat je ouders je zo heerlijk helpen....en dat je ze even in de schijnwerpers zet....dat verdienen ze dan ook....een prachtige post!!!!
Fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

Sjoukje zei

Wat heerlijk zoveel hulp~! Daar kun je met recht trots op zijn....
En het bosje liefde is prachtig. De geur alleen al~!
Ik zal je een geheimpje verklappen op het nieuwe behang voor onze slaapkamer staan ook seringen... Ik heb het binnen maar ben ondertussen weer met wat anders begonnen! Erg he, ik val zo van het een in het ander...
Je zult het vast wel herkennen, ja nu niet natuurlijk maar we gaan er vanuit dat je straks weer de hele wereld aan kan ook al is het met kleine stapjes....En met al die lieve helpers om je heen komt dat helemaal goed!!!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Cosy Life by Elly zei

Een heel mooie post over de liefde!!Je Pa en Ma verdienen het zeker!!En jij heel veel beterschap.
Fijne dag en lieve groetjes, Elly

Marjonel M zei

Wat fijn dat je ouders dat willen en kunnen, dat is echt een bosje liefde.
Ik hoop dat je snel weer opknapt en er eens lekker er op uit kunt!

Fijne dag en een knuffel voor je ouders.

Groetjes, Marjonel

Unknown zei

en zoooo zonde als die prachtige heerlijk riekende schoonheden nu buiten in de regen stonden te verpieteren he!! Topidee van je pa;)....alleen bij mij staan ze nooit lang :(.

Pa en ma vinden het beslist heel leuk dat ze zo nu en dan toch nog erg "nodig"zijn.....chapeau voor de pappen en de mammen;)

Liefs,
Lynda

Corine(THUIS) zei

Goed plan van je pap! Ik kreeg gister een fikse bod van buuf.. ook al zo lief!
Ben je al een beetje aan het aftellen? De tijd tikt door, dus ik hoop dat je rug een stuk beter voelt zo langzamerhand!
Groeten, Corine

Ger zei

''Zeg het met bloemen''

Fijn om in jouw situatie van niet vooruit kunnen de lieve hulp van zorgzame ouders te ondervinden.
Jij en je gezinnetje zullen hen vast eeuwig dankbaar zijn.

Liefs,
Ger

@nne zei

wat een lieve papa! prachtige foto's heb je van zijn boeketje gemaakt. liefs, @nne

Alie zei

Ja, waar zouden wij zijn zonder onze ouders. Ik heb ze gelukkig allebei nog en ga bijna dagelijks even op een bakje. En als ik eens even geen zin heb, staan de kinderen al in de startblokken. Groetjes Alie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat heerlijk zo pa geniet ervan ,prachtig dat je ouders er zo voor je kunnen zijn ....prachtige foto's en wat zou het heerlijk ruiken zeg .....vast een fijn weekend lieve groet rosita

Bonjade zei

Zo lief!!!
En wat zal het binnen bij je heerlijk naar de lente geuren.

fijne avond

Liefs

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Wat ontzettend lief!!!!!
Hoe gaat het trouwens met je?

(en heb je mijn kaartje ontvangen?)

amy zei

wat n kanjers he ?


Wie wil er nou geen bosje liefde :)

Le Style zei

Zo lief!!
Geweldig dat ze er voor jullie zijn.
Heerlijk de geur van seringen in je huis!

Hoe gaat het nu met jou?
Doet de rust je goed?

Lieve groet van mij;-)

lia zei

Pap had een heel goed idee.
En zo kun jij er ook van genieten.

Liefs Lia

alma zei

Wat een lief gebaar Judith! Het zal heerlijk ruiken in je huis!
Veel sterkte en wat super dat je ouders bijspringen.

Lieve groet,
ALma

Bij Guusje Thuis zei

Die pa van jou die snapt het en bracht de lente gezellig mee naar binnen, lief hoor!

A fresh start of me zei

Heerlijk,ik ruik ze al enne koester je ouders maar hoor..
Dikke knuf...Chris

Giancarlo zei

buona serata e felice domenica....ciao

hokje zei

Fijn dat je ouders voor je klaar staan en je met allerlei dagelijkse dingen helpen! Je seringen zijn prachtig en ze ruiken inderdaad heerlijk.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Thuis Thuis zei

Wat heerlijk dat je ouders er nog zijn voor jullie.En zeker als ze altijd klaar staan.
Prachtige seringen.
Geniet van elkaar en van alle mooie dingen om jullie heen.
Lieve groetjes, Annette

Jansepans zei

Heerlijk zulke schatten van ouders. Deze momenten moet je opsluiten in je hart! Fijne dag. Liefs Janneke

Petra zei

Wat kan je je dan rijk voelen hé!