maandag 21 mei 2012

Eindelijk...

... Genieten!
Van het heerlijke lenteweer natuurlijk!!!

En verder heb ik genoten van het feit dat ik zaterdag eindelijk weer eens zelf naar Nederland gereden ben.
Onze jongste oogappel was logeren bij opa en oma en manlief was met onze oudste oogappel in alle vroegte al vertokken, aangezien zij goede vrienden van ons gingen helpen met de verhuizing.
Aangezien dochterlief en ik lekker rustig wilden opstarten, moest ik wel zelf rijden als we wat later wilden vertrekken naar onze verhuizende vrienden.
Maar dat ging goed! En geloof me: Na 3 maanden niet verder dan 'een rondje rondom de kerk', voelde dat voor mij echt als een hele overwinning en een stukje vrijheid; Dakje open, de autoradio op '100%NL' om mee te zingen op die lekkere foute muziek... Hoezo wordt je dan (raar?) bekeken? Maar ach, daar geven wij natuurlijk totaal niets om... wij hadden plezier! Heerlijk met dat zonnetje op onze bol!!! Genieten met een hoofdletter 'G' dus...


En gisteren was weer zo'n dag met volop geniet-momenten... De puubsters hadden afgesproken met vrienden en wij zijn met onze kleuter lekker gaan lunchen bij een restaurant waar een fijne speeltuin bij is voor de kleine. Met wat live muziek op de achtergrond en een lekker drankje voor paps en mams erbij, was dat een heerlijke manier om met de beentjes omhoog te genieten van een relaxte zondagmiddag! Nou ja... de hele middag lukt natuurlijk nog niet, maar ach... Het beginnetje is gemaakt:-)




Schuin tegenover deze horecagelegenheid zit trouwens een brocante zaak. En al voert deze winkel vrij hoge prijzen en is de handel niet eens zo bijzonder, ik kijk er graag eventjes rond tussen de oude spulletjes! En dan zie je altijd wel iets leuks en deze keer waren dat deze archiefkasten... Ik vond ze supermooi! Verder hebben ze ook heel veel mooi smeedwerk...



En vandaag doe ik het lekker rustig aan... Een beetje bijtanken en vanavond weer naar de therapie, zodat ik morgenochtend lekker kan gaan ontbijten met een vriendin bij ons favoriete restaurant: Het leven is zo slecht nog niet:-)

Ik wens jullie een zonnige week toe!
Groetjes,

Judith



18 opmerkingen:

Marjonel M zei

Fijn dat het wat beter gaat met je rug,lekker genieten dat heb je wel verdient!
Fijne dag
Lieve groet, Marjonel

ivoorwit.blogspot.com zei

Fijn dat het zo goed met je gaat.
Leuke dag en groetjes, Thea R.

lia zei

Die genietmomenten had je ook dubbel en dwars verdiend.
Vandaag maar even bijkomen, en niet alles in een keer willen hé.

Fijne week met nog veel meer zonnestralen

Liefs Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Fijn dat je weer een stapje verder ben gegaan, een heerlijk dag heb gehad, geloof zeker dat dat je goed gedaan heeft, die kerk raakt je ook op uit gekeken hahaha lekker weer, lekker drankje kind naar de zin wat wil je nog meer, nu even bijtanken, fijne dag morgen lieve groet rosita

Huys 50 zei

Lekker lunchen,lekker ontbijten......mwahhh...doe mij zo,n dagje ;-)
Heerlijk meis GENIET ervan je hebt het dik verdiend !!!

lieffssss
Dicky Marie

faire un songe zei

He kijk dat zijn de betere berichten.. geniet maar lekker je hebt het verdiend... zoetjes aan kom je er wel.
Liefs en een knuffel

Stella zei

Wat heerlijk voor je dat je zo hebt genoten !!
Lieve groet,Stella

'Inga' zei

Wat een bevrijding om verder te kunnen dan een 'rondje om de kerk'!

Het weer zal je vast ook goed doen nu dat eindelijk beter wordt...

Geniet vooral door!

Lieve groet

All Seasons zei

Wat zal jij fijn hebben gevoeld weer zelf te mogen rijden in je auto. En ach, wat maakt het uit, lekker meebleren op die Hollandse muziek, jullie hebben toch lol en daar gaat het toch om. Zo ben ik zo af en toe ook met m'n dochter. Dat houdt ons jong..
Ik wens je een fijne avond en succes bij de therapie!!

Lieve groet,
Patricia

Els zei

Lieve Judith, wat geweldig om te lezen dat het stilaan de goede kant op gaat met je rug! Geniet van het heerlijke lente weer en een hele fijne week gewenst...

Liefs Els

Home and Lifestyle zei

Ik snap precies wat je bedoelt, terwijl ik er veel minder lang mee onder de pannen ben als jij! Ik ben het inmiddels zo zat dat ik er zo lang over doe om lopend van A naar B te gaan en veel thuis te zitten! Na een proefritje afgelopen zaterdag ben ik vandaag heel rustig naar het werk gereden...dus een stukje van mijn vrijheid terug! Heerlijk!

Veel plezier morgen met je vriendin!

Lieve groet, Ingrid

Alie zei

Iedereen knapt toch op van dit heerlijke weer. Ben blij dat je weer wat meer kunt. Groetjes vanuit een zonnig Urk, Alie

Peet zei

Fijn om te lezen dat het weer zo goed met je gaat. Ik vond je anders wel moedig hoor! Om zo weinig te kunnen en mogen en dan toch zo enthousiast blijven bloggen! Geniet lekker van het mooie weer.
Lieve groetjes, Peet.

Bij Guusje Thuis zei

Super hè als je van lieverlee weer gewoon je eigen ding kan doen zonder dat je rug teveel protesteert. Geniet ze, van je autoritjes - ontbijtjes - de lentezon etc.

Corine(THUIS) zei

O geweldig, ik begrijp dat je wereldje zo langzamerhand weer wat groter wordt..
Vandaag was dé dag Judith.. de fotograaf heeft haar best gedaan..over een paar maanden zullen we zullen zien wat ze ervan heeft gemaakt :))
Groeten, Corine

Cosy Life by Elly zei

Hey judith..Heerlijk als je weer wat verder komt dat de kerk! Doe rustig aan en je komt er wel. Geniet van het mooie weer!
Lieve groetjes, Elly

hokje zei

Wat kun je dan gelukkig worden van een autoritje (zelf heb ik eens zes weken moeten liggen/rustig aan doen en dan is boodschappen doen al een feestje ;)) Fijn dat het weer de goede kant op gaat, maar vergeet inderdaad niet je rust te pakken!

Groeten, Miranda

@nne zei

heerlijk he dat zomerse weertje ... wedden dat je nog meer autoritjes zult maken met "foute" muziek. geniet ervan!! liefs, @nne