maandag 14 mei 2012

Flessenpost

In een eerdere post kwamen al enkele spuitflessen voorbij, maar ik heb nog een flessenduo. Ik heb ze al eens eerder laten zien. Maar ach, dat is alweer een tijdje geleden en inmiddels zijn er weer verschillende nieuwe volgers bij gekomen en wie weet hebben sommigen de flessenpost toen gemist. Dus zet ik deze exemplaren graag nog eens in de kijker!

Ze staan op het hakblok in onze keuken...

  

Deze flessen hebben helder glas. Verder hebben ze zwarte doppen en die kleur doet het in onze keuken goed, aangezien er hier en daar meer zwarte accenten te vinden zijn. Zoals bijvoorbeeld de zwarte linnen gordijnen, het aanrechtblad, het kastje of de Borretti...




Het stoere plateau, waarop de flessen staan, is van PTMD. Deze heb ik alweer heel wat jaartjes (ooit kado gekregen; altijd fijn!) en deze blijft superleuk om mee te decoreren! Naast de sodaflessen liggen nog wat gedroogde besjes/dadels om het plaatje af te maken...



Een flessenpost, waarmee ik meteen een nieuwe week inluid! Hopelijk gaan we met z'n allen een geslaagde lenteweek tegemoet, want we hebben weer een feest (lees = vrije) dag in het vooruitzicht!!! Vandaag is het in ieder geval prachtig lenteweer... Genieten dus:-)

Judith

17 opmerkingen:

Huys 50 zei

Prachtig Lenteweer ??? waar ??? niet hier hoor, nee hier is het alweer bewolkt !! bahh
En wij moeten toch eens met onze pijnlijke ruggen in de zon is het niet ;-)
Hoe dan ook je flessenpost is heel geslaagd Judith.

Fijne dag nog.

Groetjes van mij

Dicky Marie

lia zei

Vandaag schijnt de zon heerlijk. Al moet je om buiten te zitten wel een beschut plekje zoeken. Maar alles is beter dan die regen.
En je flessen staan prachtig.

Liefs Lia

Dineke@esatto zei

Hier is het ook heerlijk weer, ik heb lekker mijn lunch in de tuin opgegeten..;-)
Mooi plaatje, dat zwart geet idd net dat stoere accent....!
Geniet van de zon!

groetjes Dineke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze hoor , heb er ook een enkele maar 1 in helder glas .... genoten van je mooie foto's enne 11 juni is de dag :) je weet wel wat ik bedoel ....hier geen lente hoor een trieste dag de zon wil er maar niet door komen maar ja morgen weer een dag he .....fijne week geniet er van ...lieve groet Rosita

Carre zei

Hier heerlijk de zon en warme:)Lekker buiten lenteweer.Groetjes Karolina

Zaanse Zolder zei

Hoewel ik ze al eerder had gezien op je blog vind ik het nu wéér mooi hoor haha !

Home and Lifestyle zei

Vanmiddag heb ik nog even heerlijk van het zonnetje genoten, daar was ik wel heel blij mee! Zo'n flessenpost doet het bij mij altijd goed hoor, hoe vaak ik de flessen ook zie..als de foto's maar anders zijn! Ik heb hier ook twee van zulke flessen staan, maar ze blijven mooi om van te genieten!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Het lijstje van brocante zei

We hebben een heerlijke dag hier gehad....wel met veel wind.
Je flessen vind ik geweldig....ben gek op zwart....ze zouden prachtig staan bij mij!!!!
Ik wens je nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Bij Guusje Thuis zei

Van mij mag het zonnig weertje zoals vandaag nog wel even blijven, heerlijk zo!

Anoniem zei

Prachtige foto's, erg mooi. Hopelijk is het met Hemelvaart lekker fietsweer ! Fijne week.

Marjonel M zei

Het was vandaag echt lekker weer,genieten, de flessen zijn prachtig !

Fijne week groet, Marjonel

Peet zei

Ja, heerlijk, ook hier was het lekker weer! Ik ben dan ook heerlijk de hele middag in de tuin aan het rommelen geweest. Eindelijk.....
Lieve groetjes, Peet.

It's me zei

Mooi je flessenpost..geniet van de week lieverd...xxx..

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtig!

Spuitflessen met zwarte doppen, geweldig mooi hoor.

Hele fijne week!

Lieve groet, Loes

Sjoukje zei

Dat prachtige lenteweer is hier op het moment ver te zoeken, het regent!!! Maar wel fijn vrije dagen in het vooruitzicht, heerlijk....
Je flessen zijn erg leuk, volgens mij zie je niet zo vaak flessen met zwarte doppen. Prachtige plaatjes zijn het geworden enne ik had deze nog niet voorbij zien komen hoor....
Fijne dag, groetjes Sjoukje

@nne zei

leuk deze flessen! lieve groeten, @nne

hokje zei

Een mooi hoekje in je keuken! Gisteren was het hier heerlijk weer (genoten van de zon), maar vandaag hebben we helaas de paraplu weer nodig...

Lieve groet, Miranda