vrijdag 9 maart 2012

DANK JULLIE WEL!!!

Afgelopen week vroeg Hetty via Facebook of het lijntje voor de kaarten al tekort werd... Ik reageerde met de bekende 'vind ik leuk'.
Ik had ondertussen al verschillende kaarten gekregen van familie en vrienden en daar zat er ook eentje tussen van Hetty. En ja, er zat zelfs een kaartje bij van haar en dat was natuurlijk wel een verrassing, omdat ik haar alleen 'ken' van Picasa (en later van het bloggen) dus dat is dan een extra bijzonder kaartje! Maar voor de rest was er niet zo heel veel bijzonders aan dat lijntje kaarten van me, dus ik zocht er verder niets achter...

Totdat er gisteren eeneens 5 kaarten in de brievenbus lagen van medebloggers; Dat kon geen toeval zijn. Er zat een kaartje bij waarop vermeld werd dat Hetty een oproep had geplaatst... Het kwartje van haar opmerking op mijn Facebook viel ook meteen, maar de post vanuit Nederland doet er wat langer over dan haar Facebookberichtje:-)
En vandaag lagen er weer een paar medeblogger-kaartjes in de brievenbus en ik kan verklappen dat je daar toch wel vrolijk van wordt! En ondertussen werd m'n koordje inderdaad te kort, dus heb ik er maar een tweede bij gehangen...


En om het nog gekker te maken, zat er bij het kaartje van Esther (haar ken ik via Picasa) het mooie tijdschrift 'Home and Garden'... Wat een verwennerij; Daarmee kan ik op een fijne manier weer wat tijd doden!


Ik heb jullie mooie kaarten gezellig naast m'n bedje gehangen zodat ik er de hele dag van kan genieten! En hier lig ik dan het grootste gedeelte van de dag...


Misschien vinden jullie het wel leuk om te kijken wat ik (nou ja, ik?!?) nu met de meubeltjes gedaan heb? Want door de toevoeging van dit bed, moest er natuurlijk wel een beetje geschoven worden!

I.v.m. zitplaatsen heeft de loveseat plaats gemaakt voor de bank en is de loveseat verhuisd naar een plekje in de hoek van de voorkamer (eetkamergedeelte). Het staat nu natuurlijk net ff te vol dus echt een mooi plaatje geeft het niet, maar we doen het er de komende weken nog maar eventjes mee!



Vanmorgen kwam er een vriendin koffie drinken (en privetaxi spelen voor Ninno) en ze nam een prachtig boeketje (jaja, ik word echt schandalig verwend door iedereen... misschien ga ik die hernia's nog leuk vinden ook hihi!) voor me mee.

Via mijn blog deel ik dit bloemetje graag met jullie als een DANK JULLIE WEL gebaar voor de lieve post!


Ik wens jullie een fijn en hopelijk zonnig weekend toe: Geniet ervan!!!

Judith

22 opmerkingen:

Colorful home zei

ah joh, lig je echt plat? Potverdrie, wat WAARDELOOS! En wat ontzettend lief al die kaartjes. Blijft toch altijd wel net wat bijzonderder (...).
Maar je hebt wel een heeeeeel mooi plekje!
lieve groet,
Carolien

Sabine zei

Fijn dat je het leuk vindt. Toch 't minste wat we kunnen doen :). Veel plezier ermee, en nogmaals beterschap! Liefs, sabine

lia zei

Een kaartje hoort er toch gewoon bij. Span nog maar een lijntje....
En het staat zelfs nu vol ook nog erg leuk bij je.

Liefs Lia

Zaanse Zolder zei

Jippie, ik ben blij dat de kaart is aangekomen (ik zie 'm hangen!). Wat leuk dat je lijntje te kort wordt. Wel een aardig uitzicht op de kaartjes als je op je bedje ligt. Toch hoop ik dat het niet te lang gaat duren.
Liefs van Sylvia

Huys 50 zei

Hee Judith,acchhh meis lig je daar de hele dag ???
Ja je hebt natuurlijk een heerlijke kamer maar ik vind het wel wat hoor dat je daar nu zo ligt,wel erg hoor.
Ik hoop dat mijn kaartje goed aan is gekomen en het is je gegund hoor geniet maar van alle aandacht want dat heb je nu wel nodig hé
Ik hoop dat het snel beter met je zal gaan.
Geniet van het weekend.

Veel lieve groetjes
Dicky Marie

Petra zei

Kijk, zo komt er in ieder geval nog blijdschap bij de niet zo goede gezondheid.

Ook van mij is er een kaartje onderweg, maar doet er natuurlijk wat langer over dan de rest :)

Liefs en fijn weekend Petra

Home and Lifestyle zei

Wat lief al die kaartjes, nu je echt op bed moet liggen kun je wel een vrolijk uitzicht gebruiken. Heel vervelend, ik denk ondanks de kaarten toch niet echt dat je nog van je hernia's gaat genieten!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Fijn dat er zoveel mensen aan je denken he??...zo bijzonder bloggen !!..liefs fijn weekend....xxx...

All Seasons zei

Fijn te horen dat het lijntje te kort is/wordt...
Tja als je zo ligt is het natuurlijk wel erg leuk om op deze manier in de watten gelegd te worden. Je ziet maar wij zijn je niet vergeten hoor!!
Ben je het liggen zo onderhand nog niet zat, of kan je zo af en toe ook wel even lopen?
Nou meis, ik wens je een heel fijn weekend, hoop dat de zon zich nog even laat zien, wat dat doet de mens zoveel goeds!

Lieve groet,
Patricia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Geniet er maar lekker van, hoop dat er elke dag wel een paar komen...tis niet lekker dat je moet liggen maar je ligt wel heerlijk daar....fijn weekend lieve groet rosita

Bonjade zei

Oh zeg....had ik helemaal gemist...
Wat vervelend dat je nu hele dagen moet liggen.
En wat lief dat je zoveel kaartjes hebt ontvangen....daar word je warm van.....

Beterschap en liefs

amy zei

och best wel heftig ,echt een bed in de woonkamer ,jeetje
Heel fijn als er dan zoveel mensen aan je denken

Beterschap hoor

Gr Amy

hokje zei

Lieve kaartjes en een mooi plekje; hopelijk kan dit de ellende een beetje verzachten!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

faire un songe zei

Kijk hier heb ik het voor gedaan..een glimlach op je mond en een leuk lijntje om je dag wat op te vrolijken...
Goed dat je hier een berichtje hebt geplaatst ..ik zou het ook nog even via FB doen..ook daar heb ik er nog een heleboel kunnen aanmoedigen om jou een kaartje te sturen.. En dat is gelukt..
Leuk..!!
Ik ben blij,,.. missie geslaagd..!!
Dikke kus..!

Blomkje en Wenje zei

Balen zeg! Maar wel fijn dat je zo verwend wordt ;-) De Ariadne is vandaag weer op de deurmat beland, dus kun je van 't weekend weer even lekker lezen! Die inspiratie? Die komt wel weer! Kop op!

Groetjes, Pietrik

Blomkje en Wenje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Blomkje en Wenje zei

Stom stom stom! Het ontbreekt je natuurlijk niet aan inspiratie...dat las ik zostraks op een andere blog. excusez moi! Anyway...geniet van je uitzicht op de kaartjes, staat vast heel vrolijk!

Nicole Claudia zei

Ik heb even terug moeten lezen, ik heb namelijk even pas op de plaats moeten maken en ben niet meer helemaal bij blijkt nu.

Is niet mis wat je verteld over je rug, ik hoop dat de totale bedrust veel goed doet en dat je over niet al te lange tijd weer pijnvrij rond kan lopen.

Leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen... is altijd fijn als je niet vrijwillig thuis bent.

Geniet ook van een zonnig weekend!!

Groetjes, Collie

Unknown zei

easy does it babes.....je bent dan mss geen stilligger, maar dit is echt voor een goed doel! Houdt moed!!

Beterschap

Lynda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Met alle liefde om je heen en alle gezellige kaartjes is deze tijd zo voorbij.

Dikke knuffel en lieve groet,

Loes

Unknown zei

Hoi Judit,
Bedankt voor je commentaar op mijn laatste blogpost en die over de nieuwe matrassen. Ik had nog willen reageren, maar het was er nog niet van gekomen. Natuurlijk gaat van een goede matras een hernia niet weg. Daar kan ik over meepraten. De operatie was bij mij nodig omdat ik al te lang met de hernia rondliep. De chirurg was bang voor zenuwschade. Helaas is door de operatie de rug wel zwakker geworden. Ik heb er vaak pijn, meestal in de rechter onderrug en bilspier. Voor ik de matras kocht had ik ook (weer) pijn in mijn been. Dat is allemaal veel beter geworden. Ik wist niet hoeveel een goede matras kan uitmaken.
Drie hernia's en een versleten wervel is niet niks. Je zult veel pijn hebben. Je schreef dat ze voorlopig nog niet opereren. Ik hoop dat je wel goede pijnstillers hebt (?). Sterkte ermee!
groetjes, Marianne,

vosgesparis zei

Heerlijk zo'n ouderwetse kaarten actie ;) en een super idee van Hetty ;)
hoop dat je snel weer op de ben bent!
x dees