donderdag 8 maart 2012

Buitenleven


De meteorologische lente is inmiddels alweer een week oud... 
Buiten leek het de afgelopen dagen helaas wel meer op herfst dan op lente. Toch belooft het komend weekend beter te gaan worden en mogen we echt van de lente gaan proeven. 
Dus om alvast een voorproefje te nemen op het fijne buitenleven wat eraan zit te komen, had ik zin om een paar foto's van sfeervolle plekjes in de buitenlucht met jullie te delen!



 Foto's komen uit het boek 'Quiet Living'

Fijn weekend,

Judith









24 opmerkingen:

lia zei

Ja meid, heerlijke vooruitzichten. Dus ga snel wat werk verrichten zodat ik het weekend kan genieten.

Gaat het goed??
Liefs

Kom Achterom zei

ooh wat een heerlijke plaatjes!
fijne dag
Yolanda

Bonjade zei

Oh ik dacht even....op wat voor een prachtig landgoed woon jij...?

Maar zie het......trouwens jij woont minstens zo mooi.

Fijne dag

Lieve groet

Petra zei

Mooie foto's! gaat het een beetje?

Liefs Petra

Mayflower zei

Heerlijke plaatjes....ik krijg zo al zin het Voorjaar.
Ik ken dat magazine niet, maar het ziet er sfeervol uit.
Lieve groet, Mea

Astrid zei

Lente....heerlijk!!!! Mooie plaatjes hoor. Ik hoop dat het stukje bij beetje beter gaat met je rug. Een beetje warmte van de zon is voor jou ook wel lekker.
Groetjes Kiki

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige foto's, dat moet een mooi boek zijn zeg! Ik heb al helemaal zin in het weekend (en morgen ben ik ook al vrij), ik hoop het één en ander in de tuin te gaan doen!

Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Susan zei

Als ik dit zie zou ik zo de tuindeuren open willen gooien...helaas kan dat nog niet maar wie weet van het weekend wel...
Prachtige foto's overigens!!

Gr. Susan.

Unknown zei

Nice. Daar zou ik ook wel willen zijn...
Groetjes, Nancy

Anoniem zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ga jou ook blog. Mooie foto's heb je gemaakt zeg.
Fijne week

Bij Guusje Thuis zei

Ik kan niet wachten! Hoop dat jij toch een beetje van de lente kan genieten zo. Groetjes Colin

Room Seventeen zei

Quiet Living, een boek?
Haha, jammer dat het geen land is, ik ging er meteen naar toe!
Heerlijke foto's :-)

Hoe gaat het met je Judith?
Is het een beetje vol te houden?
En merk je al een lichte verbetering?

Sabine zei

Wat een heerlijke plaatjes. Prachtige foto's, ik kan niet wachten tot ook wij lekker naar buiten kunnen :). Groetjes, Sabine

Het Liefste Thuis zei

Hoi Judith. Ik ben meteen ook volger bij jou geworden :-) Prachtige blog! Dit zijn met recht sfeervolle plekjes! Heerlijk he, dat de zonnige en lichte tijd weer gaat aanbreken. Fijne avond! Groetjes, Hanneke

hokje zei

Plaatjes die je doen verlangen naar het voorjaar en de zomer... Alhoewel het hier vandaag een heerlijk zonnige dag was!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk zeg geeft me lentekriebels was het maar weer tijd om lekker buiten te eten mmmm fijn weekend lieve groet rosita

Colorful home zei

dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Geen kleur/wel kleur: als je maar doet wat bij je past! Las over je rugproblemen, heeeeeel veel sterkte (letterlijk!)
Carolien

Unknown zei

ooo zet u mij daar maar neer hoor......mij hoor je niet....pffff.....lekker rustig!!!

Liefs,
Lynda

Alie zei

Prachtige plaatjes hè? 't Was hier vandaag echt al lente, heb wat bomen gesnoeid. Als jij eerst maar weer lekker buiten kan scharrelen. Hoop dat je je al wat beter gaat voelen. Groetjes en fijn weekend!

Het lijstje van brocante zei

Hier zie ik naar uit...prachtige plaatjes....daarom kijk ik ook zo uit naar 12 April....we gaan dan naar Griekenland om Pasen te vieren....en hopen op mooi weer.
Ik wens je nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Corine(THUIS) zei

Wat zou het fijn zijn als we heel binnenkort gewoon lekker met de deur open in huis kunnen rommelen, of zoals jij met de tuindeuren open op je kamerbed liggen..
Heerlijke plaatjes Judith, ik ga eens even googelen op dat boek!

Gerdie zei

Háy Juth',

Ja die zon is verrúkkelijk!!
Kan de zomer wel de tuin in kíjken!!

Ja, ik ben blij dat dat stoeltje zo goed terecht is gekomen. Mensen die dit soort stoeltjes/dingen weten te waarderen verdienen het ook. Ze werden er zó spontaan verliefd op, dat Jos en ik dat allebei zó leuk vonden. En ja, dan geef je het met liefde weg. Ik weet dat dat stoeltje zó goed terecht komt. En het leuke is, dat als wij weer een keer naar hun toe gaan, dat ik dan bij hun op 'mijn eigen' stoeltje kan gaan zitten ;-).

Maar jij bent ook aan het tobben zég!! Ga wel effe opknappen voor de zomer! Wel fijn dat je lekker kunt liggen in de woonkamer. Is voor de kinderen ook veel gezelliger. Zéker als je zo'n poos moet liggen, dan hou je op deze manier meer contact met de hele club.
Wát een geluk dat internet uitgevonden is.....Zo kun je wel het nuttige met het (zéééééééér) aangename verenigen, zeg maar.
Sterkte met het saaie liggen.....en de voorspelbare dagen....Maar neem wél je rust, daar ga je straks profijt van hebben;-).

Liefs!

Gerdie zei

O ja, en over die zitplaats....We hebben achter in de kamer, op de kop z'n kant van de eetafel, nog een makkelijke fauteuil-tje staan.
Nu zit Jessica daar vaak in te computeren, maar als we met z'n allen in de voorkamer zitten (meestal alleen in het weekend)dan schuiven we die er bij.
Onze oudste zoon studeerd nu even een poosje in Engeland en woont daar bij mijn zus, en zolang hij daar is, hebben wij eigenlijk wel plek genoeg. Hij komt over een maandje voor 4 weken weer hier en ja, dan slepen we het stoeltje er weer met álle plezier bij, héél graag zelfs. Hij is zó'n 'gezelligheidsdier', die geniet van een hele avond met z'n allen bankhangen, kletsen, praten, computeren, gamen, film kijken en ondertussen lekkere hapjes. dus als Matt er is, dan wordt de voorkamer opeens weer héél veel gebruikt. Erg grappig is dat.

alma zei

Wat een lekker vooruitzicht straks in de tuin. Ik hoop dat het zonnetje er ook zo over denkt.

Mooie plaatjes van prachtige oorden.
Heerlijk even bijkomen.

Lieve groet en fijn weekend!
Alma