woensdag 23 april 2014

Vakantie

De kids zijn gisteren weer naar school gegaan na ruim twee weken paasvakantie. Voor de vakantie ben ik twee keer geopereerd, dus de eerste week van de vakantie heb ik vooral horizontaal doorgebracht. En ondanks dat twee keer onder narcose in één week me niet in de koude kleren is gaan zitten, zijn we vorige week toch een paar dagen weggeweest. Eerlijk gezegd heb ik het best gezien op het plekje waar we nu wonen, dus ik vond dat ik ook best wat kon bijkomen op de bank in een vakantiehuisje! Tussendoor natuurlijk wel zoveel mogelijk meegenieten met m'n gezin van ons vakantieadres... We zaten er niet op te kijken om naar huis te gaan (uitgezonderd onze zoon, want die miste zijn meisje al snel).


Verder heb ik onlangs officieel mijn ontslag genomen op het werk én hebben we de huur opgezegd van ons appartement. Wat is het een heerlijk vooruitzicht dat we hier over enkele maanden gaan vertrekken! Op twee hoog is echt niets voor ons. Wat missen we onze tuin en de vrijheid voor de jongste om zonder begeleiding naar buiten te kunnen. Ja, we zijn echt aan het aftellen! Wat betreft mijn werk, ga ik eerst fulltime thuis moederen, zodat we rustig kunnen gaan settelen in onze nieuwe omgeving. Vooral voor de kids zal het een hele grote verandering zijn, na 9 jaar in België gewoond te hebben, dus is het wel fijn als ik mezelf daar volledig op kan richten. Daarna zie ik wel weer wat er op m'n pad komt.

Zoals je leest, begint de verhuizing steeds dichterbij te komen en dat is best spannend... Zeker omdat we nog steeds niet weten waarheen we gaan verhuizen... Ach, een klein detail blijf je houden hahaha! Maar daarover in een volgende post meer!

Judith

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jullie houden het wel lekker spannend...wel verhuizen maar nog geen idee waarheen. Ik ben toch wel erg benieuwd waar jullie gaan landen, maar waarschijnlijk jullie des te meer ;-).

Sterkte met het herstel, doe rustig aan.

Liefs, Ingrid

faire un songe zei

Jeetje Juth,.. Al geopereerd.. wat zelfs twee keer..pff heftig..!
Kan me voorstellen dat nu het eind in zicht is je de dagen telt..maar de grote vraag blijft en is.. waarnaar toe.. spannend... maar ook wel onzeker.
maar jullie kennende dat komt het wel goed.
Pas goed op jezelf.
Liefs hetty

Huys 50 zei

Ooh zeg twee keer onder het mesda valt niet mee....
En je gaat verhuizen...jaaaa maar je weet de plaats toch zeker wel ??? En je hebt toch al wel een huurhuis ??
Waar moet je anders naar toe als je niets hebt tegen die tijd ??

Groetjes

Dicky Marie

Unknown zei

He judith, pfff 2 keer onder narcose echt niet fijn.
Hoop dat je opknapt en fijn uitzicht in het verschiet.
Spannend hoor waar je terecht komt en hoe het zal lopen.
Sterkte en succes met alles

Athomebymy zei

Ik zag het op instagram .. maar ik ben je kwijt .. of ben je ermee gestopt ? In elk geval héél veel beterschap !!! En dan nu zalig uitkijken naar een nieuw begin ...

Liefs Petra

Unknown zei

Zo, dat is niet niks 2 keer een operatie in korte tijd, en dan nu alweer een verhuizing in het verschiet. Denk wel een beetje aan jezelf!!!!
Ben wel heel benieuwd waar en wat het gaat worden. Succes spannend!!!!
Groetjes Silvia.

All Seasons zei

Jullie houden het wel lekker spannend. Niet wetend waar heen te verhuizen... Vast wel richting Nederland! En dan nog eens twee operaties achter elkaar. Tjee, da's niet niks, Judith. Jij bent dus ook niet iemand die dat alles op fb gooit, ik net zo hoor. Alleen de leuke dingen :-)
Maargoed, ik wens je veel beterschap met je herstel en zorg goed voor jezelf!

Liefs
Patricia

Bij Guusje Thuis zei

Ook al klink je zo lekker nuchter, twee operaties achter elkaar zal er best ingehakt hebben. Dan ook nog al die keuzes die je moet maken rondom je verhuis. Helemaal logisch dat je nu een tijdje gaat thuismoederen. En je houdt het zo wel spannend met je verhuisplannen, wordt vast vervolgd :)

Groetjes,
Colin

Housebythewaterhole zei

Héél toevallig , zoekend naar Hoffz spullen via Google
op je blog gekomen...prachtige blog heb...eventjes snel doorlopen .....je fotoboek over je huis bekeken wat prachtig allemaal,heb me aangemeld om je te gaan volgen hoor !!
Hou je verder goed, doe het rustig aan ...
tot een volgende...
fijne week nog
liefs kathy

Inge R. zei

leuke foto:)
sterkte zeg! twee operaties is niet niks.....
hoop dat je er goed resultaat van mag hebben, en weer alles kunt doen wat je graag wilt doen, dappere knopen doorgehakt, spannend!
groetjes, Inge

Els zei

Sterkte met je herstel!
Heel veel succes voor de komende maanden, heel spannend allemaal...Ben benieuwd waar jullie terecht zullen komen!

Fijne avond
X Els

Roelie Steinmann Photography zei

Spannend hoor verhuizen en je baan opzeggen. Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Lieve groet Roelie