zondag 15 mei 2016

Ik leef nog!

Maar begin stiekem wel een beetje moe te worden...

Het waren heftige weken die heel erg druk waren en voorlopig is er nog geen einde in zicht van onze kluslijst. Nog even doorbijten dus!
 

Van bloggen komt er nu ook niet veel. Dan is instagram net wat makkelijker en sneller in gebruik en pak ik daar meer op terug om iets te delen.

Maar op deze ingeplande lome zondagochtend (soms moet je ook eventjes tijd maken voor een rustmoment, zodat je jezelf niet voorbij rent) ga ik er weer eens voor zitten... Want wat is er veel gebeurd op woongebied!

Inmiddels wonen we ruim 2 weken in ons heerlijke huis en wat is het een fijne plek zeg! Nog lang niet klaar, maar we kunnen er wel van genieten. Soms is het ook dubbel, want de afgelopen 2 weken hadden we dagelijks werkvolk over de vloer van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en dan wordt je echt geleefd... Het kwam dan wel voor dat ik onze unit miste, waar ik me even kon terug trekken voor wat rust.

Maar we zijn blij dat we de zoveelste verhuizing in korte tijd achter de rug hebben en hebben op maandag 2 mei onze woonunit uitgezwaaid, die met zwaar geschut werd opgehaald:


Voor ons voorlopig geen verhuizingen meer!
 
In deze post ga ik trouwens ook nog eventjes terug in de tijd, want vanwege tijdgebrek heb ik nog geen kans gezien te vertellen dat ik een tijdje geleden werd uitgenodigd om een proefworkshop bij te wonen van Carte Colori. Jullie hebben het vast al bij mijn collegabloggers IngridLia,  Marjan gelezen, dat deze leuke nieuwe workshop gegeven wordt door de creatieve blogger Monica
 (op haar blog vind je meer informatie over deze workshop)

Wij hadden het voorrecht om de primeur te hebben en werden getrakteerd op een hele gezellige dag bij Carte Colori in Culemborg, waar we gastvrij werden ontvangen door eigenaresse Meta en haar team. Naast het volgen van de workshop, het genieten van elkaars gezelschap en het nuttigen van een heerlijke lunch, mochten we ook een kijkje nemen in de verfkeuken! Inmiddels kan iedereen die graag wil, zich opgeven voor deze workshop en mocht je twijfelen: Het is écht een aanrader!

We gingen allemaal naar huis met een eigen creatie, naar ontwerp van Monica (wat knap van haar dat ze dat verzint tijdens een rondje bouwmarkt!). Mijn creatie staat nu te pronken in ons nieuwe huis.


Ik wens iedereen fijne Pinksterdagen toe!

Judith