zondag 1 maart 2015

Smeerboel


Allereerst dankjewel voor de lieve reacties op mijn vorige post. Het waren rare dagen, als je weet dat er een bepaald tijdstip komt waarop iemand afscheid neemt van het leven. Maar voor haar is het goed, zij heeft nu de rust die ze verdiende...


Tijdens die dagen ben ik maar 'los gegaan' met de muurvuller. Ik hoor je al denken "Niet weer die muurvuller"... En het klopt, al jaren zien we de mooiste muurvuller-projecten voorbij komen in Blogland, dus erg origineel is het niet. Maar ik had er zelf nog nooit mee gewerkt, dus voor mij was het een soort van 'nieuw';-)


En ik moet zeggen: Het is een fluitje van een cent, met leuke resultaten! Zo heb ik 2 vergeten glazen schalen nieuw leven in geblazen en twee metalen vaasjes hebben ook een nieuw jasje gekregen.

Groetjes,
Judith

16 opmerkingen:

Huize Vizzini zei

Tegellijm is leuk om mee te werken. Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Heb het ook veel gebruikt hoor, maar heb er geen zin meer in. Heb op het aanrecht nog steeds een prachtige pot met muurvuller staan. Die blijft er voorlopig ook wel staan. Jou spulletjes zijn mooi geworden.
Liefs Patricia

Brenda zei

Het blijft leuk hoor met muurvuller smeren, maar ik heb voorlopig ook genoeg potjes en vazen hiermee bewerkt dus voorlopig even niet meer :)
Bij jou is het ook mooi geworden, leuk om te zien dat het bij iedereen toch weer anders is.
Groetjes Brenda

Corine(THUIS) zei

Ik ben niet meer zo van dat gepruts en gesmeer, maar ik begrijp wel dat het op zulke dagen een goeie bezigheidstherapie is.

Home and Lifestyle zei

Ik blijf het elke keer toch weer erg leuk vinden om de resultaten te zien hoor. Zelf heb ik ook meerdere keren met muurvuller gewerkt en ik ben er nog altijd heel tevreden mee. Het werkt ook zo ontspannend om er mee aan de slag te gaan. De resultaten mogen er zijn, Judith.

Liefs, Ingrid

Unknown zei

De muurvuller of de tegellijm is idd niet nieuw meer , maar het blijft leuk om te doen , zo kan je even je verstand op nul zetten en aan niks meer denken .
Anders mooi hoor, vooral de vaasjes .
Fijne avond nog
Groetjes
Christel

Jeanette zei

Haha...nou ja zeg ben ik nou de eerste die de muurvuller dan nog niet kent ??. Ik zie gelijk resultaat. Niet iets voor mij maar vind het wel een super slimme oplossing voor stoere potten.

Nog gecondoleerd en sterkte met het verlies van je nicht.

Liefs

Anneke zei

Ja tegellijm ik ben vorige week er ook mee aan de gang geweest. En ik ben blij met het eindresultaat. Het is bij jouw ook mooi geworden.
Gaat het weer een beetje met je?
Liefs Anneke

het moonhuis zei

Het blijft een heerlijk produkt om mee te werken hoor, dus je mag best je creaties laten zien. Supergoed gelukt.
Nog gecondoleerd met je nicht.

Liefs Monica

Unknown zei

Dat werkt wel fijn als afleiding denk ik;). En je kunt weer lekker wat hoekjes maken.

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mooi gedaan, Judith! Even wat afleiding en het is leuk om te doen. Sterkte,..

Lieve-Groetjes,
Verie

Unknown zei

Nee, ik weet het...de muurvuller is niet nieuws meer.
Maar het is zo leuk om te doen!!
En ik zie het toch nog graag op het blog voorbij komen, hoor....ik zou zeggen....gewoon doorgaan! :))
Je hebt je spulletjes mooi bewerkt!

Groetjes Anita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk om je lekker even uit te leven ...en je krijg er wat mooist voor terug ... heb zelf 4 jaar geleden een zuurkoolpot ermee gedaan en er een lamp van gemaakt wel heel fijn zodat je het haast niet ziet was eerder om een plaklaag over het glazuur ivb het verven omdat het dan ruw word en de verf er dan niet zo snel afstoot daarna toen het bijna droog was door de zilverzand gehaald en toen gesponsd met grijskleuren en afgepoederd voor mat effect ... vind het nog steeds mooi ... geniet lekker van je mooie vazen ...doe rustig aan en geniet van je week ...lieve groet Rosita

Passione Helena zei

Ik ben er nog nooit mee aan de slag geweest, maar zo te zien heeft het je goed gedaan om je emotie erin te verwerken en heeft een mooie resultaten opgeleverd.

Liefs, Helena

Marjan zei

Je bent lekker bezig geweest en hebt zo je gedachten even kunnen verzetten. Altijd goed....

liefs, Marjan

Bij Guusje Thuis zei

Af en toe creatief er een smeerboel van maken, moet kunnen. Toen kids klein waren, was ik altijd aan het rommelen, maar nu zie ik allerlei leuke dingen, heb ik geen tijd. Dus dat muurvullerproject komt bij mij als iedereen het alweer vergeten is 😉

Unknown zei

Leuk om keer te doen hoor, ik heb hier ook wat vazen gedaan en staan eigenlijk nog steeds mooi!
Fijne week
Groetjes Lida