maandag 3 november 2014

Gas terug

Momenteel gaat het hier allemaal wat minder vlotjes.
Sinds een week gaat het weer volledig *** met m'n rug en daardoor kan ik niet doen wat ik graag zou willen doen. Je zou zeggen dat dat ondertussen went, maar nee... dat went volgens mij nooit, net zo min al de pijn die ermee gepaard gaat.


Tijdens het verplicht 'bankzaken' doen, surf ik wat rond op het internet. Ik heb genoeg dingen waarvoor ik gericht moet zoeken, dus helemaal nutteloos voel ik me nog net niet;-)

Op mijn pinterest heb ik natuurlijk al de nodige inspirerende foto's bij elkaar gezocht en daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van. Vandaag heb ik manlief weer voorbeelden meegegeven voor  binnendeuren, die hij op zijn beurt dan weer aan een timmerman geeft om te kijken of hij er wat mee kan.


Want in tegenstelling tot ons huis in België, waarbij de kozijnen, ramen en deuren pas geplaatst werden nadat de ruwbouw een feit was, worden hier de deuren 'gesteld' voordat er gemetseld wordt.

En dat totaalplaatje in je hoofd hebben, is natuurlijk peanuts... Maar om daar daadwerkelijk vorm aan te geven kost meer tijd en energie;-)

Judith



19 opmerkingen:

All Seasons zei

Vervelend die pijn in je rug en het verplichte bankzaken doen. Goed dat jij daar een positieve draai aan geeft!! Ofwel je tijd benutten op Pinterest en daar kom je zoveel moois tegen, vertel mij wat :-)

Zorg goed voor jezelf meis!!

Lieve groet
Patricia

Home and Lifestyle zei

Balen dat je rug weer klachten geeft! Je hoopt toch elke keer weer dat ie zich een beetje gedeisd houdt, zodat je je plannen kunt uitvoeren. Sterkte met alles!

Liefs, Ingrid

G-STYLE zei

Ik weet alles van die vervelende rugklachten. Heb na een paar weken wat meer stress te hebben gehad ook weer meer last van mijn rug.
En jullie hebben het natuurlijk ookbest druk met van alles en nog wat .

Wens je veel sterkte ermee…. ook met alle beslissingen die je moet nemen.

hartelijke groet Gea

Marjonel M zei

Balen zeg dat je rugpijn terug is..Je kunt zo wel mooie ideeën op doen via pinterest, maar na een tijdje gaat dat natuurlijk ook vervelen.

Sterkte!
Liefs, marjonel

Anneke zei

Ik vind je een kanjer hoor. Dat je ondanks je rugklachten niet voor een gat te vangen bent. Jij benut gewoon je tijd "even anders" maar zeker niet onverdienstelijk. Sterkte met je rug hoor.
Liefs Anneke

Athomebymy zei

Oei , niet leuk ... die eerste deur waaw !!!

Liefs Petra

Corine(THUIS) zei

O die rechte hoge houten deuren.. we zijn net klaar met verbouwen, maar wat vind ik dit gaaf!! Die pijn in je rug is *** inderdaad, maar o die deuren.. ga jij die krijgen in jullie nieuwe paleis?? Ik zeg maar zo.. we focussen ons op het mooie, niet op de pijn die zoveeeel energie kost ;-(( XXX

Easyliving zei

Dat is zeker naar, pijn in je rug belet je bijna ALLES te doen. Spaar je krachten maar voor straks en veel sterkte.
Idd GAVE deuren zeg!!

Lieve groet Dinka

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Verschrikkelijk, als je zo'n last van je rug hebt, hoop voor je dat het snel over gaat.

Lang leve het internet, zo kan je ondanks de pijn toch nog verder met je zoektocht voor mooie spullen.

De deur is erg mooi.

Fijne week en lieve groet,

Loes

lia zei

Die hoge deuren vind ik ook mega gaaf....
Vervelend van je rugpijn, dat is iets waar je nooit aan zult kunnen wennen. Ik zie een soortgelijke pijn constant bij mijn schoondochter, en dat valt niet mee.
Al heb ik ook de nodige kwaaltjes, rugpijn lijkt me verschrikkelijk.
Sterkte, en gelukkig kun je vanaf de bank nog veel inspiratie opdoen.
X

Nicole Orriëns zei

Fijn dat internet er dan is, om toch bezig te kunnen blijven. En beterschap voor je rug.

www.huisvlijt.com

Anoniem zei

Beterschap meidje. Groetjes Wilma

Petra zei

Gatver, dat kan je er natuurlijk niet bij hebben. Pijn went nooit..
Fijn om te lezen datje je in ieder geval kan focussen op prachtige deuren, dat leid een beetje af :-)

Sterkte!

Inge R. zei

ah, balen zeg! hoop dat je je al iets beter voelt?
rustig aan doen, je hebt je rug hard nodig met al jouw plannen;-)!
die boogjes zijn wel gaaf hoor, ga je dat doen? top!
groetjes, Inge

Home is where the heart is zei

jakkes. Hopelijk gaat t snel beter met je rug en succes met de speurtocht maar dat komt wel goed :))
Beterschap meis
Lieve groet Brigitt

Bij Guusje Thuis zei

Balen dat je rug weer de stoorzender is, pijn vreet zo'n energie. Wel benieuwd welke deuren het gaan worden. Sterkte met bankhangen!

Alie zei

Vind die dubbele deuren altijd al zo gaaf staan en dan van dat oude hout, mmmmmmm. Vervelend van je rug, echt balen. Hoop dat het weer snel wat beter gaat.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat vervelend dat je weer las van je rug heb ... heel veel sterkte ermee ... nu even lekker tijd om te surfen naar ideetjes ... die deuren zien er super uit ... geniet maar lekker met het bedenken van mooie dingen voor jullie huis weet dat je daar goed in bent ... nogmaals sterkte met je rug en een fijne week ...lieve groet rosita

Bauke zei

Wij hebben net verbouwing achter de rug, maar dat is peanuts in vergelijking waar jullie mee bezig zijn lees ik wel. Ik ga het zeker volgen, is altijd zo leuk om te zien.

Flink balen van je rug, dat kun je dan zóó'niet gebruiken, ja eigenlijk nooit niet, maar hoop voor je dat "gas straks weer vol open kan".

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info