vrijdag 9 november 2012

Reportage WLS

Al vanaf woensdag krijg ik om me heen reacties op onze reportage in de Wonen Landelijke Stijl. De kersteditie lag deze keer een week eerder in de schappen dan was aangekondigd; Dat was een leuke verrassing!
  
Ondanks dat ik nooit een uitgave mis, ben ik geen abonnee (ik had voorheen wel eens een abo op een tijdschrift, maar het kwam te vaak voor dat het blad nog eerder in de winkel lag dan in mijn brievenbus) dus woensdag moest ik het met de reacties doen (wel leuke, lieve reacties trouwens!). En vanaf donderdagmiddag lag ie wel in de winkels, maar toen moest ik werken en had ik dus geen kans om naar Nederland te rijden.
 
Mijn geduld werd dus op de proef gesteld, want ondertussen bleven de reacties binnenstromen...
 
Maar vanochtend ben ik nog snel, voordat m'n visite zou komen, naar Nederland gereden voor een exemplaar. En nu komt het: Ik heb de verleiding weerstaan om niet meteen in de auto de folie ervan te trekken, maar eerst naar huis te rijden, de boodschappen netjes op te ruimen en vervolgens met m'n fruitsalade (tja, ik had nog geen kans gezien om te ontbijten) op de bank neer te ploffen om toen pas de folie ervan te trekken en zelf te kijken hoe de reportage uiteindelijk geworden is; Was dat knap of was dat knap???
 
Zie hier het resultaat: 
 




 
Dit is toch wel een heel leuk naslagwerkje voor als we straks verhuisd zijn of niet?

 
Judith