zaterdag 2 juni 2012

Niet mijn jaar!

Vandaag krijg ik er weer een jaartje bij...

Mij hoor je niet klagen over het ouder worden hoor, ik vind het altijd zo zonde als mensen dat doen! Je moet toch blij zijn dat je ouder wordt? De enige andere optie is doodgaan, want jonger wordt niemand erop. Dus laat maar komen die jaren!!!

Maar goed, ik mag vandaag dus kaarsjes uitblazen en dat zijn er...



En ik ga ervan uit dat dit een beter jaar gaat worden dan afgelopen jaar, want dat was nou niet bepaald 'mijn' jaar!

Ik werd toen eind juni ziek en daardoor ben ik uiteindelijk in september in het ziekenhuis beland. Eindelijk weer wat opgeknapt en aangesterkt na dit alles, begon mijn rug zodanig op te spelen, dat ik echt vastliep (letterlijk en figuurlijk). Dat laatste stuk kan ik nog niet afsluiten met dit nieuwe levensjaar, maar hopelijk blijft  het herstel van mijn hernia's doorgaan en kan ik met mijn andere rugproblemen door de therapie die ik krijg toch een beetje normaal mee gaan draaien in het leven...

En daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit, dus vandaag sluit ik met veel liefde en plezier en mijn 37e levensjaar af! En ik zet in op een gezond 38e levensjaar (en de jaren die gaan volgen graag ook...)

Daar moet op gedronken worden (maar nu  nog niet, want het is nog maar 8u00 in de ochtend..................)

Fijne zondag,

Judith

47 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Van harte Judith !
En natuurlijk duimen we met z'n allen dat het een heel mooi jaar voor jou mag worden !
Veel liefs van Sylvia

Kom Achterom zei

ha Judith! Gefeliciteerd!! Ik ben het helemaal met je eens! ook ik heb geen problemen met een jaartje ouder worden! Gewoon lekker van genieten!
Maak er een heerlijke dag van!
Yolanda

Rarda zei

Van ❤-te met je verjaardag. Ik wens je een prachtig jaar toe. Groetjes Rarda

faire un songe zei

Fijne dag meisje.,.. en ik gun je zo een beter dan afgelopen jaar... helaas kunnen we niet in de toekomst kijken..!!
Je bent al een eind op de goede weg...Dus laat die zomer maar komen...dan weet ik zeker dat jij in het najaar weer je mannetje staat.
Moed houden..
En vooral blijven genieten.!
XX Hetty

Thuis Thuis zei

Hoi Judith.
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Geniet van een mooie dag ( ook al is het zulk slecht weer)
En ik wens je een beter jaar dan het vorige jaar
Dat gaat helemaal goed komen!
Liefs, Annette

ria zei

Gefeliciteerd!!En een fine dag met idd helaas minder mooi weer.Ik heb ook geen moeite met dat jaartje erbij.Lieve groet Ria

Sassies Home zei

ha Judith

Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van de dag en ik wens voor jou een topjaar.

Groetjes Saskia

Marizka zei

Volg je al lange tijd (al sinds de start van het picasaforum), maar laat nooit een berichtje achter. Nu dan toch maar: Nog van harte! En dat het een mooi nieuw jaar mag worden (moet je alleen "teleurstellen": je sluit je 38e levensjaar af, en gaat beginnen aan je 39e........)

Groet, Marizka.

Home and Lifestyle zei

Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je 38e verjaardag, Judith! Je hebt helemaal gelijk...mensen willen wel oud worden maar niet oud zijn maar die combinatie gaat niet op!

Ik wens je een feestelijke & gezellige dag en hoop dat het nieuwe jaar in het teken staat van een goed herstel, zonder de komst van nieuwe klachten natuurlijk!

Ik zal vandaag ook op je proosten, ik heb vanmiddag een feestje dus dan kan ik dat mooi combineren hihi...nu zit ik nog aan de thee!

Een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je hebt een positieve instelling, geweldig!

Ik wens je een hele fijne verjaardag toe.

Lieve groet, Loes

Carre zei

Hoi Judith.
Gefeliciteerd met je verjaardag!Groetjes Karolina

Unknown zei

Van Harte Judith!!
38..die tijd heb ik al achter me liggen haha.
Maar ook ik ben blij met het ouder worden,IK LEEF,ja toch :-)
Dus geniet van deze dag,en hopelijk wordt je lekker verwent.
groetjes karin

Mayflower zei

Een beetje laat, maar welgemeend Judith, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik hoop dat dit een in alle opzichten prachtig jaar voor je mag worden.
Liefs, Mea

Home is where the heart is zei

Hey Judith, dit heb ik dus weer gemist maar alsnog van harte proficiat met je 38ste verjaardag!!!
Je hebt het gisteren iig getroffen met het weer :))
Of ik veel op blogland zal zijn? Nu tussen de bedrijven door en als we eenmaal verhuisd zijn worden jullie waarschijnlijk overspoeld met foto's :))
Ik hoop dat t iedere dag beter gaat met je rug en nog een fijne zondag verder
lieve groet Brigitte

G-STYLE zei

Hallo Judith ,

Corine(THUIS) zei

Ha meid, nog van harte met je verjaardag!! Ook ik wens je een lang en gelukkig leven en natuurlijk voor het komende jaar meer gezondheid!! (En even ter correctie..je 39ste levensjaar is begonnen.. het eerste begint bij je geboorte en niet als je 1 wordt ;))
Lieve groet, Corine

G-STYLE zei

Druk ik op een knopje waardoor ik je niet eens eerst kan feliciteren....... Nou ja , nu dan ....... Meid van harte gefeliciteerd met je 38e levensjaar !!

En net als je zegt hoor , laten we blij zijn met elk jaar dat we er weer bij krijgen . Nog een paar maanden, dan ben ik 44 maar vind dat totaal geen probleem, nog nooit last van gehad ook.

En soms is er een jaar die je het liefste niet weer over zou doen maar toch brengen al die jaren tezamen ons daar waar we nu zijn en mogen we leren van de levens lessen waardoor we ouder ( en wijzer ) worden .

Een beetje filosofie op de vroege zondag , komt doordat ik al een heel stuk gewandeld heb,denk ik .....Maar ik ga
je , voordat het TE wordt een hele fijne dag wensen met lieve mensen om je heen en wens je nog vele jaren in goede gezondheid toe samen met je gezinnetje.

Lieve groet van Gea

Marjonel M zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat dit jouw jaar mag zijn!

Lieve groet, marjonel

Jolanda zei

Allereerst gefeliciteerd en ik hoop dat het 39e een mooi jaar voor je mag worden waarin je de ervaringen uit het minder mooie 38e een plekje kunt geven en kunt gebruiken om sterker te worden. Ook wij hebben vandaag een feestje, mijn dochter wordt 19! Lieve groet en fijne dag.

It's me zei

Gefeliciteerd meis !!!! wat ben je vroeg op.......en ja wat is nou leeftijd....ik word volgende maand alweer 47....klinkt goed toch ???...liefs fijne dag van mij....xxx...

Peet zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een hele fijne dag hebt en dat het komende jaar voor jou inderdaad een stuk beter verloopt dan afgelopen jaar.
Lieve groetjes, Peet.

lia zei

Van Harte Gefeliciteerd meid, en maak er een mooie dag van.
En hopelijk word dit jaar stukken beter dan het vorige.

Ik drink helaas niet met je mee, want hang al een paar dagen boven de pot.

liefs..)

Huys 50 zei

Hee Judith,
38 vandaag...GEFELICITEERD hiermee en tja,...ouder worden...maar daar heb je met 38 ook nog helemaal geen last van toch....dat is nog Piep zeg !!
Maak er een TOPdag van Juuth !!

Groetjes
Dicky Marie

Henny zei

Hoera, feest bij Juut ! Gefeliciteerd met al jouw "lentes" dat er nog vele bij mogen komen, proost !

La Maison zei

Gefeliciteerd hoor, 38 jaar, lekker jong. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bijkomen want je bent pas oud als je je oud voelt.
Ik hef vanavond een glas op je gezondheid.

Proost
Hermine

Dineke@esatto zei

Ben het helemaal met je eens, niet mopperen op het ouder worden, maar blij zijn met alle jaren die je krijgt!!

Van harte gefeliciteerd en geniet van deze dag!

Dineke

Colorful home zei

Van harte!! En dat het idd maar qua gezondheid een veel beter jaar mag worden!
En zo mee eens, ik roep ook altijd dat ik graag ouder word.
Dus op naar de volgende 50! (ofzoiets :)
fijne dag girl!
Carolien

Els zei

Van harte gefeliciteerd Judith! Hoop voor je dat het komende jaar inderdaad een beter jaar wordt vol goede gezondheid! Geniet van de dag samen met je gezin!

Lieve groetjes
Els

Alie zei

Van harte en je bent nog hartstikke jong!! Ik ben al 44 en voel me ook nog 20, heb nog energie te veel! Hoop dat je komend jaar weer wat meer uit de voeten kan en nog een fijne zondag verder, Alie

Jeanette zei

Van harte met je 38e verjaardag, geniet van de mensen om je heen en ik hoop dat je komend levensjaar beter door komt qua gezondheid als het jaar dat nu achter je ligt.

Groet,
Jeanette

Oude lappen zei

Judith, ik ben er zeker van, dit wordt het mooiste jaar van je leven!
Met je gezondheid zal het alsmaar beter gaan dus.....rede genoeg om te vierden.
Proficiat
Liliane

'Inga' zei

Van harte met je verjaardag en vooral heel veel gezondheid toegewenst!

Lieve groet

amy zei

Van harte gefeliciteerd ! 38 ! je bent nog lekker jong
Toen ik 38 was dacht ik ook ,wat mopperen mensen toch dat ze ouder worden ,maar kbegin het wel meer te begrijpen ,t is niet zozeer dat je ouder wordt ,er speelt veel meer mee (ik kom nog wel es terug op je 50 ste :)
Geniet nog maar lekker en hopelijk voel je je snel beter
Gr amy

Lina zei

Vanaf hier nog een keer: van harte gefeliciteerd! En wat ben je nog jong!!!Ik wens je een gezond en soepel nieuw jaar toe.

xxx

Blomkje en Wenje zei

GEFELICITEERD!!! Ik ga met je hopen dat dit jaar beter gaat worden dan het afgelopen jaar. Sterkte en succes met alles!

Groetjes, Pietrik

Sofie zei

Gelukkige verjaardag!

xxx

my way of living zei

Nog Gefeliciteerd met je verjaardag en dat het een goed en gezond jaar mag worden en die er op volgen.

Gr. Anita

Martine zei

Hieperdepiep hoera jonge blom. Hopelijk wordt dit jaar wat gezondheid betreft wat beter voor je. Vanavond neem ik een glaasje op jou verjaardag. Iedereen bij je thuis van harte proficiat.
Liefs Martine

Stella zei

Hi Judith,
Van harte proficiat en wens jou een gelukkig & gezond 38e levensjaar toe en nog een fijne avond!!
Lieve groet,Stella

hokje zei

Gefeliciteerd! Inmiddels heb je er vast al wel één gedronken ;) Ik wens je een gelukkig en vooral gezond nieuw levensjaar toe!

Lieve groet, Miranda

Maison Marie et Florence zei

Gefeliciteerd met je verjaardag ,en ik ben blij dat je je weer wat beter voelt ,ik duim voor je!
Grtjs Manuela

Trudy zei

Beetje laat misschien, maar toch van harte hoor! Hopelijk heb je er al een paar op gedronken inmiddels ; )

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd, nee een brood heb ik niet gekocht, wel geproefd natuurlijk en het was heerlijk!

Fijne week.

Unknown zei

Gefeliciteerd!!! En ik denk er net zo over als jij (goede instelling toch?!) Dat gezeur over ouder worden. Kijk eens om je heen, veel mensen halen het niet of worden op jongere leeftijd al ongeneeslijk ziek.
Dit berichtje was blijven hangen...maar ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Lieve groet,
Karin

Le Style zei

Te laat;-)!!
Wil je toch ook nog even van harte feliciteren en je een jaar wensen met veel geluk, liefde en een betere gezondheid!

Heb je genoten van je verjaardagsdag?

Fijne dag!!

Lieve groet

verftechnieken zei

Ik loop een beetje achter met bloglezen maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En ik hoop echt dat je gezondheid met hele grote sprongen vooruit gaat. Uit wat ik er zo van meekrijg maak ik op dat je steeds zo positief bent en blijft en je klaagt nooit. Knap hoor, want het lijkt me zo frustrerend. Ik hoop dat je op je volgende verjaardag dit allemaal al weer lang vergeten bent :) Groetjes, Mirjam

't Glimmenhofje zei

Hoi Judith,
Ik ben een beetje laat, maar wilde je toch nog even feliciteren met je 38ste verjaardag en in mijn ogen ben je nog een jonkie hoor, hiihihiii...
Maar je hebt gelijk dat we blij moeten zijn met de jaren die we erbij krijgen, het gaat meer om de kwaliteit ervan. En zoals ik je wel eens eerder heb gezegd heb ook ik nogal eens te maken gehad met hernia's en ik weet dus als geen ander hoe erg pijnlijk en afhankelijk zijn dat is. Ik had daarbij ook nog eens hele heftige migraines en door mijn hernia ben ik verwezen naar een pijnpoli en daar zat ik echt op mijn plek... daar weten ze wat pijn hebben is en hoe daar mee om te gaan. Ik weet niet of jij zelf ook al dat traject ingestapt bent, maar zo niet is het misschien eens een idee om over na te denken.
Ik zat er eindelijk op mijn plek w.b. mijn migraine en door die aan te pakken is ook mijn hernia aan te pakken... Eindelijk...
Ik hoop dat dit toch jouw jaar zal worden! Succes met je herstel. Hartelijke groetjes en een fijn weekend, Joyce.