vrijdag 25 november 2011

Stoere pot

Wat is er nog meer aan mijn vingers blijven hangen vorige week?
Om te beginnen laat ik jullie in deze post meegenieten van de stoere pot van PTMD die met me mee naar huis ging.
Deze heeft een plek heeft gekregen op de eettafel in de woonkamer. Ik heb er een simpele tak in gezet en daarbij heb ik geweien op tafel gelegd... Verder niets meer aan doen zeg ik!

  


Hoe leuk kan het worden: Ik ben helemaal gelukkig met deze nieuw pot en in dezelfde adem is mijn vriendin ook blij dat ik deze nieuwe pot heb gekocht, want zij zat al een hele tijd op de potten te azen die eerst op mijn tafel stonden... Die zijn gisteren dus ook met haar meegegaan!

Een andere vriendin van me heeft de schemerlamp die op mijn hangoortafel stond, overgenomen... ZIJ ging  stralend met die lamp onder haar arm huiswaarts. Op die hangoortafel staat nu een hele gave lamp die ik al heel lang graag wilde hebben en waarvan IK dus weer ging stralen toen die mee huiswaarts ging: Weer twee mensen blij!

Maar daarover later meer:-)

Judith







22 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is mooi! Ik heb er zelf ook een op tafel staan (komt uit Lille) met een mangelbak waar geweien in zitten...toevallig he..
Geniet er lekker van en je vriendinnen ook!
Lieve groet en fijn weekend,
Karin

Trudy zei

Mooi zeg.... in alle eenvoud!!

Tussen Wal en Schip zei

Wat een prachtige pot, heerlijk plaatje zo hoor! Leuk altijd als je andere mensen blij kunt maken, ben erg benieuwd naar je nieuwe lamp!

Groetjes,
Alberta

Home and Lifestyle zei

Je hebt toen écht een geweldige dag gehad hè...met hele mooie aankopen. Deze pot is ook lekker stoer!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Carre zei

Pot is lekker stoer en landelijk:)Groetjes Karolina Een fijne weekend

Nicole Orriëns zei

Het ziet er stoer en naturel uit. Mooi!

Vlijtig Liesje

Lina zei

Mooie pot! En mooie foto's!

Le Style zei

Jij blij en vriendinnen blij, zo leuk!
Schitterende Stoere pot.
Schiterende foto's, genieten is dit.
Een heel fijn weekend!!

Hartelijke groet,
Harriëtte

Huys 50 zei

Stoere pot,prachtig !!
En waar is de mooi lamp Judith ?? of krijgen we die in de volgende post te zien,nieuwsgierig hé, ....haha

Fijn weekend

Groetjes
Dicky Marie

Room Seventeen zei

Mooi gestyled!

lia zei

Inderdaad, niets meer aan doen.
Mooie pot, ik heb hem ook al een hele tijd en ben hem nog steeds niet zat.

Fijn weekend
Liefs Lia

alma zei

Helemaal af zo op de tafel! Wat leuk dat je een ander ook weer blij kunt maken. Een eigen huis- kringloop!
Het ziet er prachtig uit!
Geniet lekker van je weekend!
Lieve groet
Alma

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

lekker stoer lekker zo laten .... en die geweien prachtigggg ...fijn weekend lieve groet rosita

It's me zei

Hij is gaaf !! en stoer !!!...liefs van mij...xxx.

Corine(THUIS) zei

Mooie pot! Ik heb 'm ook (al een hele tijd).
En bij je vriendinnen voel jij je natuurlijk helemaal thuis tussen je 'eigen' spullen :))
Groeten, Corine(THUIS)

Petra zei

Ohow, weer een cliffhanger. Dit ziet er in ieder geval heel mooi uit, heerlijke sfeer..

Fijn weekend!!

amy zei

Prachtige pot!
KHeb precies dezelfde ,heb m paar maanden geleden gekocht
Ook met zo n tak erin :)
Zie mn blogje
Fijn Weekend ,geniet van je mooie pot!
Gr amy

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige pot en zo mooi gedecoreerd.

En je vriendinnen helemaal blij.

Heel fijn weekend!

Groetjes Loes

Huize Kip Kakel zei

Wat is'tie gaaf en stoer..
Prachtig gestyled met het gewei...staat op mijn verlanglijstje ;-))
Fijn weekend, groetjes Hannie

La Maison zei

Heel mooi en wat lekker als je vriendinnen ook tevreden zijn met wat jij wel weer gezien hebt.

Groetjes
Hermine

faire un songe zei

Gewoon mooi......simpele eenvoud...goed geraakt.
Liefs

Jeanette zei

Stoere pot, mooi afgestyled met het gewei.

Groet,
Jeanette